Mondriaan in stijl – Winterswijk

Het Kleine Holte Koor uit Doetinchem brengt het muziektheaterstuk

‘MONDRIAAN IN STIJL’

Met deze muzikale happening viert dit koor op geheel eigen wijze het honderdste jubileumjaar van de kunststroming ‘De Stijl’. De spotlights worden gericht op de toonaangevende Nederlandse kunstenaar Piet Mondriaan. Met zang, beeld en tekst wordt het leven van deze invloedrijke kunstenaar en zijn tijdgenoten op verrassende wijze belicht.

Waar kan deze muzikale ode beter worden gebracht dan in de Mondriaanzaal van theater De Storm in Winterswijk.

Als muziek- en kunstliefhebber mag u deze unieke voorstelling niet missen.

Dirigent: Dineke de Roo
Regisseur: Lise-Lott Kok
Pianist: Stefan Bos

Datum: zondag 29 oktober 2017
Locatie: Mondriaanzaal in theater De Storm in Winterswijk
Aanvang: 14.30 uur
Entree: € 17,50 incl. consumptie

KAARTEN BESTELLEN

1. Via de leden van Het Kleine Holte Koor
  2. Via het contactformulier op onze site. Nadat u het geld heeft overgemaakt zullen de kaarten klaarliggen bij de kassa. Vermeld uw naam, locatie De Storm en het aantal kaarten bij uw overboeking.
  3. Via de website van theater De Storm: www.theaterdestorm.nl (Let op: voor het online reserveren wordt € 3,75 transactietoeslag in rekening gebracht!)

De tweede uitvoering is op zondag 5 november in het Rietveld Lyceum in Doetinchem. Meer info…