Jubileumconcert

Het jubileumconcert op 28 oktober 2023 stond geheel in het teken van het 40-jarig jubileum. De selectie was gebaseerd op het thema tijd: een dwarsdoorsnede van sferen. Een tijdreis inclusief anekdotes.

Mondriaan in Stijl

In 2017 hebben we ons muziektheaterstuk ‘MONDRIAAN IN STIJL’ opgevoerd in Winterswijk (29 oktober) en Doetinchem (5 november). Er was veel media aandacht voor in de kranten en op Facebook.

Een leuke reactie:
Beste mondrianen,

Nog steeds zie ik de beelden van ‘Mondriaan in Stijl’ in Winterswijk voor me. Niet alleen beelden, maar natuurlijk ook de koorzang, de schilderijen, de acteur die zo natuurlijk speelde, live pianospel, en een paar talenten uit jullie eigen koor die daar toch maar even een solo ten beste gaven.
Het was prachtig. Je kwam helemaal in die tijd terecht. Belichting, kleur, jullie bewegingen op het toneel. Het was helemaal af. Nogmaals dikke complimenten voor jullie! Bedankt voor deze mooie middag waarop jullie al mijn zintuigen hebben verwend. Toen ik jullie in die kostuums zag, die eerste seconden, wist ik al… deze middag kan niet meer stuk.

Jan Kramer

(Ik moest erg lachen om jullie professioneel gemarcheer over het toneel. Daar kunnen ze bij Defensie nog een punt aan zuigen. Goed gevonden.)