Concert bij Streeckgenoot

Ons concert werd gehouden in de nieuwe horeca gelegenheid “Streeckgenoot“ aan de Spinbaan in Doetinchem, het voormalige pand van Festival. Het is een prachtige locatie in een stukje industrieel erfgoed. Origineel ingericht met ‘kringloop-furniture’ en grappige accessoires. Naast horeca is er ook een soort Festival-ruimte waar mooie optredens kunnen worden gerealiseerd. Het is een locatie waar wij als koor ons direct thuis voelen.
‘Na een lange periode van ‘niet zingen’ door Corona staan we in de startblokken voor nieuwe uitdagingen. Samen met onze nieuwe dirigent Rob Kaptein hebben we hard gewerkt aan het bijschaven en mooi zingen van bestaand repertoire en aan een aantal nieuwe stukken. We hebben er veel zin in en gaan er samen met ons trouwe publiek een feest van maken. Er werden 2 concerten gepland op        3 april t.w. een koffieconcert om 11.00 uur en een theeconcert om 14.00 uur’.
Ons eerste ‘post-corona-concert’ was een aanrader!

Download krantenartikel Doetinchems Vizier

Locatie: Streeckgenoot, Spinbaan 21a in Doetinchem
Kaarten á € 10.- ( inclusief koffie/thee)
Kinderen t/m 12 jaar gratis toegang